Darabus, C.
    Mihai Eminescu - codes esthetiques floraux [Text] / C. Darabus // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2021. - № 1. - P111-114. - Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная:
ЛИТЕРАТУРА -- LITERATURE
Аннотация: Квітковий символ проявляється відповідно до естетичних кодів кожної літературної епохи. У світогляді романтиків навколишній світ втрачає значення, реальна природа підпорядкована внутрішнім почуттям. Літературний мотив блакитної квітки, означений Новалісом у німецькому романтизмі, викликає бажання отримати доступ до вищого духовного життя, оскільки в романтизмі література є засобом пізнання світу, а не просто його дзеркальним відображенням. У поезії Міхая Емінеску квітковий мотив є автохтонним, поряд з іншими естетичними кодами. Мета наукової розвідки – проаналізувати квіткові естетичні символи у творчості відомого румунського письменника Міхая Емінеску. Методи дослідження. Конструктивний компаративізм, або компаративізм третього ступеня, – метод, який базується на взаємозв’язку чи взаємовпливі принаймні двох текстів. Таким чином, існують певні міфи, теми, мотиви, які переходять з однієї культури, навіть епохи в іншу, збагачуючи своє значення відповідно до нових уявлень про світ і життя. Висновки. З самого початку існування літератури естетичні коди, в тому числі квіткові, були частиною міфічної структури людства. Співвідношення між літературними творами, контакти між національними літературами матеріалізуються в різних формах, відображаються у стилістичній будові твору, інтерпретації певних явищ об’єктивного світу.

Экз-ры: